Reklam yazısı gibi olmuş ama😂 2,5 ay önce 90 kg ile doğum yaptım ve doğumdan 14 gün sonra korseyi kullanmaya başladım. Kilo olarak 14 kilo doğumla gitti. Şu an 68 im. 76 dan 68 e 2,5 ayda sadece ekmek ve tatlıyı keserek düştüm. Korse ile alakalı olan şey korsenin kilo verdirmesi değil inceltmesi. İşe bu kadar yarayacağını tahmin etmemiştim. Günde 6 saat taktım 2 ay boyunca ve bel çevrem karnım aşırı inceldi. Korseyle alakalı olmasını düşünmem şöyle: bacaklarım çok incelmedi. Her yerden eşit oranda kilo almama rağmen bel çevrem çok inceldi ve karnım hiç kalmadı. Tabi beslenmeyle destekledim ama korsenin başarısını da net görebildim. M beden almıştım. İlk başta asla takamam bunu dedim. Eşim zorla sıktırarak taktı sonra 2 ye geçtim zorla. Şu an 3. Kısmı çok rahat takıyorum. Hiç zorlanmadan. S bedene bile geçebilirim artık ama gerek duymadım. Eğer almayı düşünen kafası karışık olan varsa bana çok yardımı oldu. (Bol su içtiğimi de belirtmeliyim) 🙏🏻