erva141_ 5,5 aylık benim kızımda doğduğundan beri gece 2 den 3 ten önce uyumuyor uyusada illa uyanıuo yine o saati bekliyor. Uyku düzenimiz asla olmadı ve enn kötüsüde memede uyumaya alıştı çok hoşuma gidiyor onunla öyle uyumak ama bi yandanda zorlayıcı oluyor. Ayakta sallanmaktanda anlamıyo illa memede uyucak. Nasıl düzelecek bilmiyorum.