neon12 doğum parası dediğimiz 4 aylık ücretli izin dönemimizde aldığımız para. Benim 2 aylık 2 aylık şeklinde yattı. Doğuma kadar olan raporum bitmişti doğum gerçekleşti 2 aylık yattı, sonraki raporda bitince birkaç gün sonra da yine 2 aylık yattı. E devletten banka bilgilerinizi giriyorsunuz, raporunuz muhasebeciniz tarafından onaylanınca sgk dan para yatıyor.