Durefsan Kızlar merhaba. Kızım 1 yaşında. Yaklaşık 1 hafta önce doktor gebelik sonrası depresyon tanısıyla ilaca başladı. Emzirirken sorun olmaz dedi ama ben yine de tereddüt ediyorum. Kullanan oldu mu hiç acaba?
mrvbcr0 Durefsan merhaba ben hamilelikte de kullandım şükür bir sorun olmadı emzirirken kullanan da çok en masum olanı veriyorlar doktorunuz sorun olmaz demiş zaten bence hiç takılmayın için önce sizin sağlığınız önemli çocuğunuza daha iyi bakabilmek için.
Durefsan mrvbcr0 çok haklısınız. Gerçekten ihtiyacım vardı yoksa riske bile atmazdım. Kötü süreç geçirdim. Ve artık aileme yanıyordu. İnşallah bir sıkıntı olmaz. Çok teşekkür ederim
mrvbcr0 Pnar_2886 İsmin üzerine tıkla sayfaya girince sağ üst kısımda Üç nikta var oraya tıkla mesaj gönder var