Karmom Kızlar dolapta veya oda sıcaklığında zamanı geçen, ekşiyen sütlerinizi nasıl değerlendiriyorsunuz? Dökmeye kıyamıyorum ama bebeğim de içmiyor tadı değişince.
sahrabalam2 Karmom dökülür yani kıyamadığınız ekşi süt diyorsunuz ekşi sütten nasıl bir bekletiniz olur ki ?
1cocuksevdasi Karmom süt banyosu yaptır ben sagip koyuyorum daha ama içmiyor hiç sevmedi biberonla o yüzden süt banyosu yaptırcam cildine iyi gelir hem
Karmom sahrabalam2 mesela zeytinyağıyla blend edip krem olarak kullananlar varmış. Bunun gibi şeyler soruyorum tabi ki içmek için değil.
bebeimhosgeldin Besmele çekip ağaç dibine dökmüştük bizde. Çöpe dökersen sütün küser akmaz demişti babaannem 😊
Deletedmom_116 Çiçek dibine döküyordum ben hepsini. Çiçekler bile coştular nasıl bir mucizeyse anne sütü.🧡
Deletedmom_116 Karmom şeker çok iyi gelir normalde çiçeklere. Sizinki başka bir şeyden dolayı curumustur
bayar Kızlar ben Ocak 15 den beri gün aşırı süt sağdım buzluma koydum süt poşetinde ne zamana kadar buzlukta durabilir zamanı geçmiş midir ?