Durefsan Kızlar merhaba. Kızım 1 yaşında. Gebelik sonrası depresyon nedeniyle 1 hafta önce doktor tarafından ilaç kullanmaya başladım. Emzirirken sorun olmaz dedi ama ben yine de tereddüt ediyorum. Kullanan oldu mu hiç?
kocaskn kocaskn sevo05 bu arada diğer yazışmalarını gördüm ve inanmayacaksın ama seninle birebir aynı şeyleri yaşıyoruz
kocaskn Kısa bir süre 50 mg kullandım daha önce yaklaşık 3 ay hamile kalınca bıraktım bana iyi geldiğini söyleyemem