5 ay 5 günlük kızım var gece 3ten önce uyumaz uyusada sabaha kadar kaç kere uyanıyor sayamadım. Normalde şuan gece uykusuna yatmış olması gerekirdi. Uykuyla ilgili tüm kitapları okudum bloglara baktım araştırdım yapmaya çalıştım yok. Odaya gidip pijamalarımızı giyip iyi geceler öpücüğü verip yerine yatırıyorum uykusu varsada daha çok açılıyor. Ayakta sallayarak emerek kolumda uyuyor. Bu bağımlılıklardan kurtulmadan uyku eğitimide olmaz ki. Banyo denedik bi kaç gün iyi oldu uyudu gecede uyanmadı fazla ama sonra oda işe yaramadı. İyi geceler çayı bile işe yaramadı. Be yapacağımı bilmiyorum. Tavsiyesi olan var mi? Ben bunu yaptım iyi oldu diyen var mı 😖