Benimki de öyle neler çekiyorum biraz yedirmek için ama açmıyo ağzını bende 5 buçuk aylıkken başladım çok zor yediriyorum yarın 6 aylık olucak hala aynı açmıyo son çare yedirmek için çizgi film açıyorum biraz açıyo ağzını oda fazla telefonu göstermiyorum şarkıyı dinletiyorum ben söyleyince yemiyo ama telefonda çalınca yiyo biraz ah bu bebekler😂