3 ay 21 günlük bebeğim var 4 gün önce regl oldum ilk reglimi oldum ilk 2 gun fazla bi erki yoktu sütüm her zamanki gibiydi ama şu 2 gündür hafif azalma varmış gibi hissediyorum. Beslenmem her zaman aynıdır olabildiğince su içmeye çalışırım yerim içerim ama çok boğazlı değilimdir onun etkili olduğunu düşünmüyorum. Bebeğimin damagi guclendigi içinde mi böyle oldu acaba ? Yardım edinnn bu durumu yaşayan oldu muuuu?