Deletedmom_116 ay benim bebisim de cok hareketli, uykusunda da durmaz eli dursa bacagı durmaz o yuzden uykularımız hic iyi olmadı suan 9aylık . Hep gecer diye ümit ediyordum 1 yasındaymıs sizin de gecmiyor galiba yıkıldım :( ilk aylar kundakla biraz rahat ettim ama 4. Aydan itibaren cok zorlastı