dilann11 Kez olacak adet görmem. bugün adetimin 4. Günü ve kanamam çok fazla hala azalmadı bu durumu yaşayan var mı normal mi
caniminikizleri dilann11 bende spiral var ilk iki gün leke şeklinde gelir ikinci günün sonunda aşırı derecede çoğalır çok fazla gelir ama benim bu spiralden kaynaklı fakat normal bir durum endişe etmeyin
Melisayda Çok normal canım bende 3.adetimi bekliyorum ikisi yoğun ve 10 gün kadar sürdü zamanla düzelip azalacaktır