Lazziya23
Lazziya23 benim oğlumda da dil bağı vardi emerken falan çok zorlanıyordu dilini çevirip yemek yemiyordu çocuk cerrahisi gün verdi anestezi verip 5 dklik islemle kestiler ayrılırken biraz ağlıyor emen bebeğe 10 dk sonra beslemeye izin veriliyor sonrası normal hayata devam ağrı kan hiç bişey olmuyor dudak bagida aynı şekilde.. geckkmeden yaptırın geçmiş olsun ♥️