Kızım bir kaç ay öncesine kadar arabada gezmeyi severdi çok rahat gider gelirdik her yere, şimdi büyüdüğü için mi nedir asla durmuyo yani 20 dklık yolu bile nasıl gidip geleceğimizi şaşırıyoruz sürekli hareket etmek istiyor sürekli kucağımdan inmek istiyor oto koltuğuna oturunca hele hiç durmuyor mızmız oluyor 1 buçuk 2 saatlik yola gitmemiz lazım ben kara kara nasıl oyalayacağımı düşünüyorum bazen elim ayağıma dolanıyor yani tam trafikte ağlıyor mızlıyor arada bi camı açıyoruz dışarıyı izlerken az da olsa duruyor ama hava soğuk süreklide cam açılmaz şaştım kaldım bana akıl verir misiniz bu konuda :(