Kızlar doğumdan sonra düzensizdi sonradan düzeldi geçen ay bir gecikme oldu 3 gün sonra gelmişti. Bu ay da 3 gün gecikti 20 sinde gelmesi lazımdı ve karnım çok kötü ağrıyor ilk defa böyle oldum ya acaba sebebi nedir başına gelen var mı ya şimdi bişey de kullanmak istemiyorum gebelik falan olur diye şüphem yok aslında ama belli mi olur 🙄