Merhabalar arkadaşlar 🌸
2 ay 12 günlüğüz. Bebeğim grip oldu. Hafif boğazında kızarıklık varmış. Biraz hırıltı, burun tıkanıklığı var. Doktor ilaca gerek yok burnunu açın devamlı dedi. Ama başka yapabileceğim önerebileceğiniz durumlar var mı? Çok üzülüyorum gece uyurken burnu tıkalı, ara ara da öksürüyor..