Eşim evlenirken alalım dedi bende çevremde hep çekiyor çamasırlar bosuna aldım diyenleri duymuştum vazgeçmiştim keşke alsaydım bebekle zor oluyor balkona çıkmam zaten hiç durmuyor sizce almalı mıyım siz aldıysanız markası modeli nedir öneri yapar mısınız 🫶🏻