aven Güzel annelerim ; sideferi calkalayıp hazırladıktan sonra nerede muhafaza etmem gerekiyor birde hangi zaman dilimi uygun kullanmak icin yardımcı olursaniz sevinirim
ilayprensesim aven tozunu içine döktükten sonra buzdolabında saklamanız gerekiyor. Sabahları aç karnına vermemi söyledi bize doktorumuz. Sonrasında da 1 saat süt ve süt ürünleri vermiyormuşuz emilimini düşürmesin diye
aven ilayprensesim peki bir sey daha sorayim oceon d vitaminini ne zaman vermeliyim ikisinin arasi ne olmali
ilayprensesim aven ben onu tok karnına veriyorum öğlenden sonra genelde. Çok geç saatte vermemek gerekiyor uyku kalitesini bozuyormuş d vitamini. Demir ilacıyla arasında en az 2 saat bırakıp verebilirsiniz 😘
aven ilayprensesim o zaman demir ilacini sabah ac karna verip ogleden sonra d vitaminini verebilirim tok karna degilmi? Biz d vitaminini degistirdik de bugün ilk kez kullandım az önce cok özür dileyerek örnek veriyorum peynirimsi bir kusma oldu endiselendim kusan bir bebek degil normalde
ilayprensesim aven evet ben o şekilde kullanıyorum. 8 Aydır ocean kullanıyoruz hiç böyle bir sıkıntı yaşamadım açıkçası sanmıyorum ondan kaynaklı olduğunu
ilayprensesim annemioldumben_ merhaba kiloya göre dozunu doktor ayarlıyor. Benim kızım o dönemler 8-9 kilo civarıydı. 15-20 damla veriyordum ortalama. Yani kilo çarpı 2 gibi düşünebilirsiniz. 10 kilo bebeğe 20 damla gibi
annemioldumben_ ilayprensesim eczacı bana verirken en iyi bu günde 2-3 damla verseniz yeterli olur diye verdi 😣 18 aylık bebeğim 12kg kafam çok karıştı bestiron kullandım hep o da kilo başı 2 damla idi