fatmadereninannesi kaç senelik mühendissiniz bilmiyorum, temmuza kadar çocuğunuz 7 aylık oluyor. 5 yaşında işe döndüm, aynı şekilde özelde mühendisim. Haftada 4 gün çalıştım, süt izinlerimi toplu kullandım 1 yaşa kadar. 1,5 yaşına kadar annem kaldı bizde, 2 yaş 9 aya kadar bakıcı baktı, 2 yaş 9 aylıkken kreşe verdim. Bu sene 4 yaş olacak. Tavsiyem işe dönün. Zaman hızlı geçiyor, çocuklar büyüyor. Çok fazla duygusallığa bağlamayın, kariyeriniz de bir daha geri gelmeyecek. Çocuk bize Allah tarafından verilen emanettir, büyüt gider kendi hayatını kurar, gidince de sizin hayatınızda kocaman boşluk olacak. İkinci tarafı da maddi özgürlüğünüz, eşiniz aldatır, ölür, boşanır bilmem her şey olabilir bu hayatta, o yüzden bu özgürlük sizin için en önemlisi.