dryglnc
Benim oğlum da 3,5 aylık gündüz uykuları zaten pek yoktu ama gece bir süredir düzelmişti 90-10 gibi yatırır 5’e kadar ya 1 ha hiç uyanmazdı dün gece saat başı mı desem hatta yarım saatte bir mi desem ağlayarak uyandı.. ama dediğiniz gibi gündüz ise keyfi yerindeydi aklıma uyku gerilemesinden başka şey gelmiyor aklıma.. inşaAllah uzun sürmez :(