Eslemveasya Kızlar karnımın sağ alt tarafında kaç gündür geçmeyen şiddetli ağrı var. Acı eşiğim yüksek geçer diye duruyordum ama geçmiyor. 40 gün önce doğum yaptım 2 kızım var onlarla hastaneye de gidemem şimdi napıcam bilmiyorum. Sizce neden oluyor bu ağrı
Eslemveasya Eslemveasya Çok ağrım var insanın yanı başında eli uzatanı olmaması ne kötü. Ki olsa bile büyüğünü bıraktım diyelim küçüğünü nasıl bırakıp gidim of
tantuniayrangerisiyalan Eslemveasya apandistin olabilir mi veya yumurtalık gibi mi fark edersin. Ben de 7 buçuk ay önce sezaryen oldum ama geçenki adetimde ve bi kaç gün önce yumurtalığım şişmişti çok ağrıyodu apandist de olabilir
Nova Eslemveasya Mide bulantisi ya da kusma da var mi? Sizi iki buklum gezdirecek kadar agri girip cikiyor mu? Benim bebegim 8-9 aylikken gida zehirlenmesi sandim bir gun gecer diye acilar icinde bekledim. Gecmeyince doktora gittik ve tomografide apandisit oldugu ortaya cikmisti. Esiniz nerede ona biraksaniz ya da tanidik birilerine birakip beraber gitseniz. Cok cok gecmis olsun. Umarim basit bir seydir🙏🏻
Eslemveasya tantuniayrangerisiyalan Bi şişlik yok ben de ama ağrım çok napıcam bilmiyorum kaldım böyle beşik sallıyorum bu ağrıyla kadın olmak çok zor
Eslemveasya Nova Mide bulantısı yok ağrım büklüm yapmıyor ama zor ayakta duruyorum. Eşim işde ancak akşam gidebiliriz. Teşekkür ederim
253 Eslemveasya bence eşinizi arayın izin alıp gelsin bı doktora gidin siz hastaysaniz o halde cocugunuza faydamız dokunmaz Allah korusun evde yanlız olmanızda iyi degil