Burcuylcnfrt 7. Aydan beri kullanıyorum çok memnunum. Asla başka kasik mamasi almam. Şekersiz ve organik. Kendiniz meyvelerle veya pekmezle tatlandirabilirsiniz. Bir kere denemek için aptalım sütlü pirinçli almıştı güya şekersiz ama bildiğiniz tatlı. Bir daha da asla almadım. Hipp in pirinçli olanında hiç şeker yok. Ben tatlandiriyorum bazen muz bazen elma bazen pekmez bazen 1 bebe biskuvisi ile. Aksamlari pirincli olani yapiyorum. Kahvaltilarinda 5 tahilli olanı hazırlıyorum içini çeşitlendirerek. bebeğim 1 yaşına girecek 13 gün sonra