Uykusuzkoala 26 aylik bir kızım var ve inanılmaz hareketidir. Ama vurması kırması yoktur. Hareketliliği harici vurması veya itmesi yoktur. Ama anaokuluna gidiyor ve ordan öğreniyor nihayetinde. Gecen ay böyle bi şikayet geldi okuldan, bi kac arkadaşını itmis diye ki evde de beni itmeye, veya baran vurmaya başlamasti. Ama ben evde her daim kizima karşı hayiri, vurmamasi gerektiğini söylerim. Okuldakiler de bildirdim hep ve onaylarlar beni, “ benim kızım hareketli ve biraz da yaramaz ama asla şiddete düşkün degil” diye. Suan böyle bir durum yaşamıyoruz.
Özetle demek istediğim arkadaşlarınızın çocukları ailelerinin tepkilerinden, izlediklerini etkisinde kalmaktan ve sınırı bilmediklerinden yani o da yine aile faktörünün kaynaklı.
2 yas inat , sinir, mizmizlanma, yeni öğrendiklerini gösterme çabası ve kendini anlatamaması verdiği sınırın hircinligi.. vurma itme bence kesinlikle 2 yas sendromu değil.