Selamben_ Kızlar kızım 7 aylık olmaya 10 gün falan kaldı 3 gündür falan sık sık öksürüyor çok şükür şimdilik ateşimiz yok nasıl geçer bildiğiniz bir şey var mı ne yapmam lazım