nbanba İki gündür oğlumda (4aylik) kırmızı benek gibi bisiker cikiyo vücudunda suratın da bir saat sonra geciyo. Acaba alerji mi bu konuda fikri olan varmı fotoda atamıyorum doktora gitsem bulunur mu
kaderbilge nbanba elmacıklarin orda yanak kısmında cokmu yoksa her tarafındaki yanak kısmı yani elmacik kismindaysa alerjiden oluyormuş ama normal her tarafında varsa isilikmis canım bende doktora sormuştum bu şekilde cevap aldim ve bizimki isilikmis
yesim61s nbanba alerji olabilir benim oglaninda vücudunda oluyor krem sürünce geçiyor bence bezle alakalı bir durum da olabilir
Feyzosumunannesi nbanba https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz
nbanba kaderbilge elmacikta yok bı dudak üstünde var bide göz pinarinda vardı dün gecti onlar. Şimdide iki kaşın aessinda çıktı ama bı saat sonra geciyo anlamadkm yani
kaderbilge nbanba o zaman isilik canım çünkü elmaciklarda varsa alerjiymis bizimde oluyo arada geciyo terlediginden oluyodur