fatmadereninannesi Kızlar 2 ay 20 günlük bebeğim var bu sabah regl görmeye başladım . Sütüme etkisi olur mu aynı durumu yaşayan var mı ? Biraz erken oldum gibi geliyor :(
esmanur433 fatmadereninannesi ben lohusalıktan çıktım 31 ağustosta doğum yaptım 18 ekimde adet oldum 18 i de hamile kalmadan önceki regl günümdü siz düşününün artık şu an yaklaşık 7 aylık olduk hala aynı devam eder maşAllah diyim erken değil hiçte birde benim adet öncesi 2-3 gün sütte azalma yaşarım
Selamben_ fatmadereninannesi regl döneminde sütün tadı değiştiğini ve miktarında azalmalar olduğunu söylüyor genelde doktorlar ama sonrasında sütünde artıyormuş tadı da düzeliyormuş bazen regl döneminde bazı bebekler her bebek değil de emmek istemeyebiliyormuş ama bence her zaman olumlu düşünmek gerek hep sütüm var sütüm var diyeceksin düşünce bence sütü aşırı etkiliyor mesela
esradvenci fatmadereninannesi benim lohusalığım bitti 3-4 gün sonra adet oldum. Seninki erken değil yani. Kişiden kişiye değişen bir durum. Başta bende sütü etkilediğini fark ettim ilk gün sütüm azaldı gibi oldu ama güzel beslenip güzel düşününce korkulacak bir durum olmadığını göreceksin. Kötü düşünce sütü çok etkiliyor kesinlikle.