Nur_mom1 Kızlar bebeğim üşütmüş 5. Günü burnu doluydu serum fizyoloji sıkıp aspiratör ile çekiyordum dr verdi serum fizyolojiyi, fakat şimdi biri tıkanmış ne yapmalıyım çekiyorum serum fizyoloji damlatıyorum fayda etmiyor kendi kendine geçer mi acaba
AyseSena Benim bebeğimin de sürekli burnu tıkanırdı eğer genizde tıkanıklık varsa nebulizatör kullanabilirsiniz hatta kullanın ki ciğere inmesin ağızdan nefes aldıkça bronşit olma ihtimali artıyor Şu an 5 aylık kış dönemini hastalıksız geçirdik çok şükür çünkü burunu tıkandığında hemen açtım gece dahi olsa uyuyor dahi olsa zaten kendisi de ağlıyordu.
fatmadereninannesi Serum fizyolijiği gnde 3 kere damlatıp yüz üstü çevirip sırtına vurun o da fayda etmezse buhar makinesiyle kısa süre verebilirsiniz