Ya kızlar oğlum 2 aylık ve neredeyse 1 aydan beridir burun tıkanıklılığı yaşıyoruz bir türlü geçmiyor azalmıyor 😔 hava makinesi kullanıyoruz serum fizyolojik ile de temizliyorum odanın nem dereceside normal ama bir türlü geçmiyor ne yapmam lazım başka.. “ben şunu yaptım geçti.” Dediğiniz bir öneri varsa lütfen akıl verin bana deliricem en sonunda