Doğumdan 2.5 ay sonra kuyruk sokumumda ağrı başladı. Yaklaşık 2-3 gündür ağrı var. Henüz doktora da gitmedim. Bunu yaşayan var mı? Acaba kıl dönmesi gibi bir şey olabilir mi? Apse gibi bir şey yok ama bilemedim. Ağrı olunca bir kaç şey düşünmeye başladım.