Kızımın yaklaşık iki haftadır vücudunda döküntüler oluştu alerji sandık ama herşeyi 3 gün kuralı ile yedirip hiçbir şeye alerjisi olmadığını gözlemlemiştim. Sonra kaşıntılar başladı cildiyeye götürdüğümde uyuz olduğunu öğrendik . Ailecek tedavi olmaya başladık kızımın yaraları azalmaya başlanmıştı ki başına ve koltuk altına sıçradı. İlaçlara hala devam ediyorum ama geçmek bilmiyor kızımın yaralarını gördükçe çok üzülüyorum evde ne var ne yok yıkadım uyuz atlatan var mı aramızda?