hddd korkma hiç birşey olmuyor serum fizyolojik ile 5 ml şırınga oluyor genelde yarı bir buruna , diğer yarı öteki buruna 2.5 olacak şekilde sık bilmiyorsan diye söylüyorum tazyikli olduğu için güzel akıyor rahatlar kafası öne doğru olsun peçete ile hafif burnunu siliver