Mavi10 ben kendim yaptım, tam buğday unu aldım, içindeki tüm malzemeleri doğal buldum. Bir de tarhanada mayalama süresine göre tatlı ekşi oluyormuş. İlk başta ekşi sonra tatlı oluyor. Ben tatlı olmasını istedim. Şuan oğlumda çok severek içiyor. Ben de hayatımda ilk defa yaptım yapımı zor da değilmiş😊
Sebzeleri doğal bulmak için 1 2 ay daha beklemelisiniz ama😔