Bebegimm1 Annebebek7 ateşi normal gece takip edin her ihtimale karşı bir de ateşi varken uyanık olmasına gerek yok uyurken de düşürebilirsinz geçmiş olsun
Aptalllarsizi Annebebek7 en son ne zaman ilaç verdiniz 2 saat olduysa bence tekrar ilaç verin uyusun arada kontrol edin üstünü fazla örtmeyin geçmiş olsun
Annebebek7 Bebegimm1 evet 2 saattir bayağı düştü ama artık uyuması gerek diye düşündüm teşekkür ediyorum
Annebebek7 Aptalllarsizi 1 .5 saat kadar oldu , 4 saatte bir veriliyor diye vermedim de üstünü açsam mı diye düşünüyodum normalde bir battaniyesi var onu örtüyordum ince olanı mı örteyim üşür diye korkuyorum bir yandan da
Aptalllarsizi Annebebek7 kaç yaşında yada kaç aylık 1 yaştan büyükse bence verin sorun olmaz üstünü kalın ama bacaklarına örtün ben öyle yapıyorum arada takip edersiniz ateşi düşerse beline kadar örtün üşümesin