Merhaba 9 aylık bebeğim 4-5 gündür hastaydı dr gittk orta kulak iltihabı olmus agumentin antibiyotik verdi 4 ml sabah aksam ama 4 ml kasıga döktüğümde cok fazla gibi gelıyor bir tatlı kasıgı doluyor bu normalmi ben tedirgin oldum kullanan varmı bu sekılxe