Aleyunll aynı durum bizde de bugün bir anda oldu hırıldı var snakş balgam var burnununaçıyorum hiçbir şekilde rahatlama olmuyor baş ucuna soğan koydum karanfil batırıp birazda olsa rahatlatıyor uyurken nefes açıyor tek kötü yanı ev soğan kokuyor😁
Bakalım geçmezse doktora götürüp buhar talep edicem
Sanırım bu da bir çeşit salgın şuan ülke geneli bu durumda