Kızlar hayırlı sahurlar, bişeyi çok merak ediyorum internette de düzgün bi bilgi bulamadım belki aranızda yaşayan vardır konuya giriyorum. Şöyle ki kızım 6aylıkken emmeyi bıraktı ne yaptıysam olmadı emmedi şimdi 15 aylık durup durup meme diyor açmaya çalışıyor falan görseniz sanki memeyi çok emdi de zar zor bıraktı. Bu arada eşimle doğduğundan beri onun yanında veya uyuduğu odada bile asla bi şey yaşamadık yani ondan görmüş olması falan imkansız bu benim keskin çizgimdi afedersiniz öpüşmedik bile görüp öğrenmesin diye. Aranızda bunu yaşayan var mı çocuk sürekli meme görmek istiyor şaştım kaldım