HE-SEN-COK-BILIYON Hangisi iyi kızlar baby turco kullanıyorum ama pişik yapıyor sanki goon güzel midir
Deletedmom_113 HE-SEN-COK-BILIYON baby turko sadece bir numara kullandım güzeldi daha sonra sleppy e geçtik
yildiz-alp2024 HE-SEN-COK-BILIYON baby turco kullanıyoruz doğduğundan beri 9 ayligiz pişik olmadi hiç
3kedili2bebekli HE-SEN-COK-BILIYON baby turco ıslak mendil ve bez kullaniyorum hiç pişik görmedim ikizlerimde molfixten döndük pişik yaptı o goon da çok ovuluyor
gencmom_ HE-SEN-COK-BILIYON slpeey kullanıyordum aşırı sızdırma yaptı Sonra molfix kullanıyordum bir gün e bebekte bulamadım çalışanı goon önerdi bende dedim sorun yaşarsam getiririm boyut olarak bana göre iyi sızdırmıyor
Annelikdeneyimim- HE-SEN-COK-BILIYON Neden bu markalar canım merak ettiğim için soruyorum molfix kullanıyorum memnunum baya
HE-SEN-COK-BILIYON Annelikdeneyimim- goon iyi diye duymuştum ondan sordum da baby turco pişik yaptı aslında niye baby turco diye şık koydum bilmiyorum çok uykusuzdum gece gece o kafayla ne yaşadıysam öyle yapmışım 🤣🤣
ecemakkz Babt turco berbat bi bez bence tamamen dişini çıkartıyor bebeğim bi damla bile isese zor bitirdim elimde vardı
Hndsmom Sleepy ve baby turco kullanan biri olarak kendime kızıyorum goon ile neden geç tanıştığıma. Açık ara gooon diyorum gooooonnn 😍😍😍
HE-SEN-COK-BILIYON Hndsmom balinayakafaatanhamsi NoOne Minel-inannesi limonzeytinmom JollyBaby Ya ilk taktım sızmış neden oldu acaba kaydı mı ya 100lü aldım bi de 😥 bir de iki çeşidi var ikiside iyi midir
balinayakafaatanhamsi HE-SEN-COK-BILIYON bence ikisi aynı kefeye asla konulamaz. Bayb turco ne kadar kalitesizse goon okadar kaliteli. Tabiiki goona oyum
NoOne HE-SEN-COK-BILIYON kesinlikle goon hem kalıbı büyük hem de taşma problemi yok pişik de yapmadı oğlumu. Baby turco da kullandım sürekli taşıyordu ve kalıpları küçük
Mehtap08 HE-SEN-COK-BILIYON en güzeli Molfix baby turco uzun zaman kullandım kalıbı küçük ve uzun saat kullanılmıyor… Goon çok övdüler diye aldım nesini övmüşler bilmem naylonsu bişe sadece kalıbı geniş o
limonzeytinmom HE-SEN-COK-BILIYON gooon prima dan bile güzel bence. Hem külot bezi hem cırtlı olanı çok kullandım uygun buldukca da alıyorum. 100 lü bezleri amazonda ara ara çok şnriime düşüyor. Tanesi 2 TL altına geliyor ben ordan alıyorum yakaladıkça 👍🤌🤌
Aslan2103 limonzeytinmom yeni 240li baby turco alan ben… herkes cok ovmus ya kesle bende bi deneseydim.baby turcodan memnunum aslinda bebegimde pisik falan yapmadi ama merak ettim simdi