kızım 22 aylık ve sürekli tekrarlayan vajinal yapışıklığı vsr ilk 4 aylıkken falan olmuştu doktor eliyle açtı tekrarladı krem verdiler kullandık geçti yine tekrarladı kremle geçti ve şimdi tekrar var gerçekten çıldırıcam… başına gelen var mı yada bir çözümü önerisi olan