Bebeğim 20’sinde doğdu sezeryanla sut hemen geldi diye sevindim emzirdim ama doymuyor çığlık çığlığa ağlıyordu sarılık riski de olduğu için hemşire mama önerdi şu an önce her iki memeden de 15′er dakika emzirip sonra mama ver diyor yapıyorum Bir yandan da artsın diye sağım yapıyorum ama 15 dakikada sol memeden gelen sut sıfır. Sağdan da azıcık biberon islatacak kadar. Ne yapmam gerekiyor çok üzülüyorum bebeğime yetemedigim için