kvrck80 Kızlar ben 19 una regl oldum 20 sine ilaç almak zorunda kaldım gribim çünkü antibiyotik ve parol yazdı Dr ilaçları içince adetim kesildi normal mi bunu yaşamam eşim de yok hamile kalma olasılığı yok çözemedim
kvrck80 Aselincimom parol mu kesti acaba geçen ay ameliyat oldum ilaç kullanmadım kesilir diye bu ay boş bulunup içtim sabahına az az geliyordu şuan hiç yok