Meyhoss Kızlar bebeğim 9 aylık emeklemiyor dönerek bir yerlere varmaya çalışıyor ve yürüteçte de öyle aman aman yürümüyor çok az yürüyor öyle akıcı bir yürüme değil ellerinden tuttuğum da yeni yeni adım atmayı öğrendi sizin bebişler nasıldı hiç emeklemeden mi yürüyecek ya da ne zaman emekler ?
Glpyrzcrmik Meyhoss benimki 7 aylıkken emekledi 1 yaşını bir hafta geçti yürüdü. Yürüteç bende kullanıyordum bu arada
Milkmama Meyhoss acelesi yok 18 aya kadar vakti var ayrıca kimi çocuk emeklemesene yürüyormuş. Benim kızım altı aylıktan 9 aya kadar sürünerek emekledi. Sonrasında normal emeklemeye başladı yaşında adım atmaya başladı su an 13 aylık koltuklardan koltuklara yürüyor 10 adım atıyor
Tazeannef Meyhoss ama benim bebe zayıftı belki kiloluysa bebeğin ondna da hareket etmek istemiyor olabilir. Bı arkadasimiz var 1 yaşını geçti emeklemiyor yürümüyor popo üstüne gidiyor
suilesu benimkide 8,5 aylık emeklettiremiyorum dizlerinin üstüne basmıyo sürünerek ve yuvarlanarak gidiyor istediği yere 😂😂 dişi dahi patlamadı gitti bir türlü 😅😅
Meyhoss suilesu bende öyle 😅dizlerinin üzerinde durmak istemiyor hatta çabalamıyor bile hep yuavarlanarak gidiyor bir yerlere
suilesu Meyhoss günlerdir uğraşıyorum belime ağrılar giriyor ama yine de yok inat etti emeklemiycem diye pes ettim o yüzden emeklemeden de işini hallediyor takmıyorum artık 😅
Glpyrzcrmik Meyhoss yürümüyordu koşuyordu adeta :) yürüteci çok seviyordu girmediği delik yoktu. Emeklemek bir gelişim basamağı değilmiş ayrıca benim yiğenim hiç emeklemeden yürümüştü ona takılmayın hiç
Tazeannef 7 aylık emekledi zaten aşırı hareketli bebekti hala öyle 11 aylık yürüyor yürüteç kullanmadım ama.herseyi itiyordu tutunup gitmek istiyordu bende yürüme arkadaşı aldım çok.mutlu onunla. Yürüme arkadaşınj kullandığından beri daha com adım atıyor
Senanurr2302 Meyhoss 10.5 aylıkken adım atmaya başladı 11 aylıkken yürüdü şuan 13 aylık 1 saniye oturmuyor
Sedossh 7 aylıkken emekledi Şuan 9 aylık bir saniye poposunun üstümde oturduğu zaman dilimi yok sürekli bir yerlerden tutunarak ayakta mutfağa gelir paçadan tutunur durur öyle ama her çocuk farklı benim arkadaşımın kızı da 7 aylık hiç emeklemeye dair bisey yok dönmesi bile zor diyor kilolu diye sanırım ve erkek çocukları çok daha hareketli oluyor oğlum canımı okuyor adeta bi sn yerinde durmasına imkan yok uyurken bile yatakla kavga ediyor
tosbiksmoms Meyhoss iki bebegim de 9. Ay civarı emekledi oğlum 10 buçuk aylıkken kızım 11 aylikken yürüdü. Ama ben 9. Aydan sonra yürüteçe ayda 1 2 defa birşey koymusumdur. Daha çok ellerinden tutup yürüttüm çok da hoşlarına gidiyordu. Kizim ayağını kırmasaydı 10 aylıkken ilk adımi atmıştı ama hal öyle olunca 20 gün alçıdan sonra 10 günde hemen ayaklandı maşallah.
Ertugrulsena Meyhoss 10 aylıkken emekledi, 14 aylıkken yürümeye başladı. Burda herkes birden yürüdü yazardı inanmazdım 😂 14 ayına girdiği gün ayağa kalkıp kendisi yürümeye başladı 🌸
defnevedoruk Meyhoss 11 aylik olmasina 1 gun varken yurudu, zaten surekli bir yerlere tutunup yuruyordu, benim elimi tutup yuruyordu, 10. ayindan beri de kisa sureli adimlari vardi