Merhaba kızlar bebişimde 2 aydır mukuslu kaka vardı sonra ürtiker oldu kılo alımıda yavaşlamıştı bugünde kakasında kan görünce doktorumuz süt alerjisi oldugunu söyledi. Bebeğim anne sütü alıyor süt ve süt ürünlerini keseceğim ama eger sütü kesılırse ve mama ihtiyacımız olursa hangi mamayı kullanabilirim böyle olan varsa tavsiye istiyorum