Bende de aynı durum kurdeşen gibi ani gelen bı kasıntı ve o kasintiyla beraber dokundugum kasıdığim heryer kızarıyor kabarıyor, 2-3 ayda bir tekrarliyor bende alerji olabilcegini söyledi doktor alerji ilacı verdi olacağını anladığın anda kaşıntı basladiginda kullan diye ama fayda etmedi,böyle bı durumla karşılaştığımda direk acile gidip bı serum yiyorum yoksa geçmiyor o kabariklik kaşıntı.cok berbat birsey