Srp94 Hayırlı akşamlar arkadaşlar 2 ay 10 günlük kızım var iki aylık aşısından sonra biraz huyları değişti, memeyi az emiyor en fazla 5 yada 10 dk ve memede uyuya kalıyor korkuyorum aç kalır diye, bu durumu yaşayan varmı
Freud Srp94 kilo alımı nasıl canım? eğer bir hastalığı yoksa ve emme araları uzun değilse sıkıntı yoktur inşallah. Postun üste cıksın😊
Misskokulum Srp94 canm artık çenesi daha kuvvetli kaç dakika emdigine bakma sen doymasa uyumaz ağlar benim oğlum da 2 buçuk aylık doğduğundan beri 10 dakika em fazla emiyo ama kilo alımı iyi demem o ki kafaya takma doyuyor
Songul_hamza Srp94 olabilir bnce emmesi normal bnmki dgdugu günden bu yana beş dk emip birakiyo gelişimi gayet güzel
Srp94 Freud herhangi bir hastalığı yok kilo alımı iyi, zaten bikaç gündür böyle, iki saatte bir emzirmeye çalışıyorum
Srp94 Misskokulum evet doğru diyorsunuz doymasa uyumaz ama anne yüreği işte insan ister istemez kafasına takıyor
Misskokulum Srp94 ben de çok taktim boşuna kuzum sütümü etkiledi ne düşündüğünü çok iyi biliyorum eger kilo alımı iyiyse hiç takma
Honey Songul_hamza 5 dakika emince son sütü yani yağlı ve asıl kilo aldıran sütü nasıl alııyor bebiş ?🙄
Songul_hamza Honey şöyle canım emdi bir göğsü doydu birakti bir dger emzirmede son emdiği yerden devam edersen onuda alır zamnla emmesi daha çok kuvvetlenince sonuna kadar gider emme süresi daha kisalir