Ipekk
[bilinmeyen] bir anda böyle ateş yükselirse ateş düşürücü vermeyin hastaneye götürün. Sebebi araştırılsın. Enfeksiyon vb bişe olabilir. Ne kadarlık bebek
Ipekk
[bilinmeyen] haklısıız ama ateşinde sebebi vardır mutlaka. Bebeğinde gribal olabilir
Ipekk
[bilinmeyen] haklısınz . Umarım bişe yoktur. Geçmiş olsun🙏🏻
Alpella
[bilinmeyen] merhaba. Geçmiş olsun. Öksürük var mıydı