Merhaba hanımlar,
Bebeğim 17 günlük , 5 günlükken göbek bağımız düştü ama hala iki güne bir kanama oluyor çok az gördüğümde kurumuş oluyor kanama. Böyle bi durum yaşayan oldu mu? Yarın doktora gideceğiz normal değil gibi geliyor bu kadar süre devam etmesi