Bişey olmamıştır diyip sorumluluk almak istemem ama, etrafımdaki bütün çocuklar en az 1 kere o yataktan düştüler Allaha şükür hiçbirine bişey olmadı, geçen gün arkadaşımın çocuğu kafasını bi köşeye çarptı ama nasıl şişti morardı, hemen doktora gittiler ama doktor röntgen bile çekmedi , kan akmadıysa veya kusma yoksa bişey yoktur demişler, siz yinede biraz izleyin hemen uyutmayın . Nasıl ne şiddette düştüğünü bilmiyoruz sonuçta.