Kızım 4 yaşında 1,5 yaşında da oğlum var.Kızımın yatağı yatak odamızda .Eşim uzun yol şoförü olduğu için benimde uykum biraz ağır olduğu için yanımda yattı hep.23 ay emzirdim gece sabaha kadar mememdeydi.Ayrı yatırıyodum ama sabah uyandığımda yanında buluyodum kendimi.Emzirmeyi bitirince desteksiz uyumaya başladı gece de sadece 1 kere uyanıyodu.Kardeşi olunca aynı döngü devam ediyor çünkü gece emzirmesini kesinlikle boraktıramıyorum.Özel zamanlarımızda da başka bi yere gidiyoruZ. Kızımı bi kaç kez kendi yatağında yatırmaya çalıştım ama bu seferde" ama anne ben seni çok seviyorum "demeye başladı.Kardeşiyle beraber yatıyoruz yani üçümüz.Oğlumda sürekli göğsümde.Bu süreç beni çok yıprattı nasıl alıştırabilirim bilmiyorum.Yatağı ayrı olsa da onu çok sevdiğimi nasıl öğretebilirim bilmiyorum Yardım edebilecek var mı fikirlerinize ihtiyacım var