yuhumgeliy A101e gelecekmiş hiç kullanmadım normalde molfix ve sleepy kullanıyorum fiyatı uygun geldi kullanan var mı
Eymosunannesi68 yuhumgeliy ben kullandım cok sert geldi bana bir daha tercih etmem baby turco kullanıyorum memnunum
Doga0812 yuhumgeliy ben kullanmaya başladım çok taşırma yapmıyor memnunum evet bezi biraz basit ama taşırma yapmıyo
mizginelif yuhumgeliy h Hemen hemen her marka denedim. En memnun kaldığım bezler, prima, baby turco ve jenny willy üstlerine tanımam. Ne taşma ne sızdırma ne de lastik izi yapmıyor.
kisayizyaondan yuhumgeliy bizde şuan onu kullanıyoruz yani iyi sayılır. Zaten bi onu bide sleepy kullanıyoruz.
Woman35 yuhumgeliy biraz sert ama ince öyle çok kalın değil taşırma fazla yapmıyor denenebilir bence Bi de bant kısmı esnek değil