Berraa_54 Maalesef bende kronikleşti iltihaplı seviyeye geldiği için cerrahi müdahale gerektiriyor. Çok fazla sağlık sorunum var ve başka bölümlerden 4 operasyon geçirdim. Ameliyatlar konusunda biraz şansız ve sıkıntılıyım, korktuğum hep başıma gelir. O yüzden onunla yaşamaya alıştım artık.