Hayırlı geceler herkese. 4 günlük prenses annesiyim başta sütüm gelmediği için bebişi hep mamayla beslemeye başladım 2-3 saatte bir 30 ml mamayla besleniyordu. 2 gündür sütüm yavaş yavaş gelmeye başladı ama maalesef meme kabul etmiyor ağzına almıyor bende o uyurken pompayla sağıp saklıyorum biberonla besliyorum. Bu arada göğüs ucu sıkıntımda var yeterli olmadığı için kavrayamıyor maalesef oda çok etkiliyor reddetmeyi. Sizlerden ricam tecrübelerinizi ve bilgilerinizi benimle paylaşır mısınız. Memeyi kabul ettirmek için ne yapmalıyım. Kaç saat arayla ne sıklıkla beslemeliyim. İnternette 2-3 saati geçmeden beslenmeli yazıyor sağdığımda 30 40 ml gibi bi süt geliyor tek seferde içiyor 3 4 5 saat araya uzuyor beslenme saati ve bu süre zarfında uyanmıyor mama aramıyor